May 23, 2013

Prom Shopping !

Hello girls ! 
This post is mostly for all of the senior girls who are looking for the perfect prom dress ! 

So I started my search for my prom dress yesterday in a special" Prom Center" that was established especially for 3 days and it's all for senior girls and their prom arrangements :)

I haven't found a prom dress there so I will keep looking,
If you have any recommendations for me plese comment and tell me about them! ♥



שלום בנות!! :)
הנשף מתקרב בצעדי ענק ואני חייבת חייבת חייבת למצוא שמלה !
התחלתי אתמול את החיפוש ב"פרום סנטר" בדיזינגוף סנטר . למי שלא שמעה זה מין פרוייקט נשף שהוקם בדיוק ל3 ימים ובו כמה וכמה מעצבים מציגים את מיטב שמלותיהם לנשף :)
אז הלכתי לבדוק ! 









מה חיפשתי ? 
אני מחפשת שמלה קצרה . כן יש המון שיופתעו לשמוע ! רוב הבנות מחפשות שמלות מקסי ארוכות - לא שיש לי משהו נגדן פשוט ספציפית לגיזרה ולגובה שלי הן לא מתאימות . שמלות מקסי מתאימות ומחמיאות יותר לגבוהות ולדקיקות שבינינו :) אני אישית מעדיפה שמלה קצרה ומיוחדת ועדיף שתהיה בעלת צבע :)  ( שחור לבן ואפור על גווניהם - לא לטעמי ) 

ומה מצאתי ? 
בעיקר שמלות מקסי (ארוכות) נשפכות בכל מיני צבעים שהעיקרי בינהם שחור , אבל צבעים כמו ורוד אפרסק בהיר מאוד , ורוד פוקסיה וגוונים של טורקיז היו כמובן!
שמלות מיוחדות .... לא ראיתי המון. כמובן שהיו כמה בודדות מיוחדות שתפסו לי את העין אבל כמו שאמרתי היו בעיקר שמלות מקסי פשוטות יחסית- סטרפלס/קולר קשירה/כתפיות דקיקות בשני חלקים ושני צבעים או בצבע אחד שלם - הן ישתלבו נהדר עם שרשרת ענקית מהממת שמוסיפה המון :) 
כמובן שהיו כמה שמלות קצרות שמדדתי פה ושם אבל לא התלהבתי יותר מידי , חוץ מהשמלה כאן בתמונה למעלה שפשוט התאהבתי בה אבל היא לא הייתה לבישה ... חבל!

על הדרך:
בתמונה הראשונה מוצגת הכניסה , במפלס העליון דוכנים של מעצבי תכשיטים למינהם , דוכן של איפור מינרלי GAYA ודוכן של קוסמטיקאיות בשם " מסודרות " המציעות טיפולי פנים וכו ' ( ולמטה במדרגות מצד ימין נמצא מתחם השמלות.)  עכשיו כשחושבים על זה ..... נעליים לא ראיתי :-O
חייבת להוסיף שהעיצוב של המקום נעשה בצורה מהממת ! מאוד אהבתי את הצבעים וכל הקישוטים והבלונים - שאפו ! :)
וגם! INSTALIVE - מצטלמים , מעלים לאינסטגרם ,מעצבים ומתייגים #promcenter והתמונה מודפסת על מגנט חמוד שאותו תקבלו מתנה כמזכרת מהאירוע :)

שורה תחתונה :
לגבי המחירים , מעצבים כמו אצל מעצבים המחירים לא רגילים כמו שתמצאו ברשתות (למשל ZARA אהובתי) אלא נעים בין 350-650 (אלו המחירים שהספקתי לברר מהזמן הקצוב שהיה לי במקום ). ממליצה ללכת למי שיש ברשותה סכומים מתאימים לשמלות של מעצבים , ומי שמחפשת שמלה ארוכה ופשוטה יחסית.

פרטים : 
דיזינגוף סנטר בניין B קומה -1 צמוד לסופר-פארם 
22/5-24/5 רביעי עד שישי ! מי שאהבה - שתרוץ מהר כדי להספיק ;) 
עמוד הפייסבוק שלהם - לחצו כאן .

אני וחברה שלי  באירוע :)

אז תודה שקראתם! ובהצלחה בחיפושים לשמלות שלכן :)
ועוד דבר קטן - אם למישהי יש המלצה לחנות / בוטיק / מעצב שיש לו/לה שמלות יפות ויכולה להמליץ לי אני יותר מאשמח !!
 תודה וסופש כיפי שיהיה :) ♥


24 comments:

  1. thank you for your comment! great pictures, like it! I follow back! check out my new post!

    ReplyDelete
  2. Wish I had suggestions for you! Hope you find the perfect prom dress darlin:)!

    ReplyDelete
  3. ואיי איזה רעיון מגניב
    לאחותי יש גם נשף! היא כבר מצאה שמלה אבל חברות שלה עדיין לא אז אני אמליץ להם
    פוסט ממש טוב
    ואהבתי את התמונות פאפרצי!!!

    ReplyDelete
  4. יאאא.. איה פוסט כייפי שעושה לי חשק מטורף ללכת לאיזו מסיבה פנסיט כזו.. או במילים אחרות-פראם!!!

    אין לי ספק שאת תפגיזי הופעה.. it's all about the style! - שיש לך בטונות:)


    תנסי להסתובב ברחוב דיזינגוף (יש את גמלא-קצת יקר אבל מגוון שווה של אפשרויות)

    מחכה לראות את השמלה הנבחרת!

    נשיקות וסופש מעולה,
    http://rosdays.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  5. וואי תמונות יפות, ממש אהבתי את העיצוב של האירוע, אחלה רעיון :)
    לאחותי היה שנה שעברה פרום, ואת השמלה שלה (שמלה סגולה משיפון עד הברך עם כתפיות דקות) היא מצאה בתל אביב באזור שבו מוכרים שמלות אירועים :) שווה לך לנסות לחפש שם :)
    חוץ מזה, אני ידעת שכל מיני רשתות עממיות כמו forever 21
    פתחו קולקציות של פרום ומוכרות כל מיני שמלות יפיפיות :)
    שיהיה בהצלחה בחיפושים ותהני בנשף! ♥

    ניצן מהבלוג בוטיק
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=825045

    ReplyDelete
  6. Oh man, I remember what a pain prom dress shopping was-- yet I would love to do it again ahah. Best of luck on your search!

    Mili from call me, Maeby

    ReplyDelete
  7. wanna follow each other ?

    let me know! I'm waiting <3
    http://www.mypicturetellstories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete


  9. איזה כיף, בזמן הנשף שלי לפני חמש שנים לא היו פרויקטים כאלה וכולן הגיעו לבושות במיטב קולקציית הקיץ של קסטרו! חחח :)
    תנסי את יאנגה, יש להם שמלות ממש מיוחדות. הסניף נמצא בקניון עזריאלי (yanga).

    ReplyDelete
  10. Please send me an invitation ! I'm a senior girl !!!

    follow each other ? please let me know I'll follow back

    ave

    ReplyDelete
  11. חייבת להודות שהפוסט שלך גרם להרגיש קצת זקנה :]
    אני אומנם לא סיימתי את התיכון לפני המון זמן אבל כל העניין של שמלות פרום
    נראה לי לא מוכר וחדש לגמרי. פתאום זה נראה לי ממש מוחשי שילדיי לעתיד יגידו לי,
    אמא, את לא מבינה כלום (דבר שיכולתי להשבע שלא יקרה)!
    בהצלחה בחיפושים, אגב בדקת באסוס?

    ReplyDelete
  12. Love the blue dress!! it´s amazing!!!

    kisses

    ReplyDelete
  13. היי ספיר, בהמשך להתכתבות שלנו (;
    אני חושבת שסרגל מידות של אסוס די מדוייק ובגדול אפשר להסתמך עליו.
    כמו כן מומלץ מאוד שתמדדי את עצמך עם סרט מדידה (מטר) לפני זה.
    וגם, אני לא יודעת כמה זמן יש לך עד האירוע, אבל תמיד אפשר לשלוח את הפריט בחזרה
    לאסוס בעלות של משלוח (10-20 ש"ח) הם מחזירים את כספך ללא בעיה(על הקניה לא על המשלוח).
    החזרתי כמה פריטים ואף פעם לא היתה לי שום בעיה.
    ולבסוף, אפשר למצוא כמה מציאות באסוס במחיר נוח ובמקרה הכי גרוע ללכת לתופרת בארץ
    על מנת שתתאים את השמלה למידותיך!
    זהו, סליחה על החפירה הכבדה :]! אשמח לעזור אם תרצי לדעת עוד משהו.

    ReplyDelete
  14. נראה אירוע מגניבב!!
    בהצלחה אחר חיפוש שמלה לנשף מאמין שתפציצי:)
    אחלה פסוט!

    Now on my blog, new amazing post:)!!!
    http://bfshion.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  15. Wow, this looks fab, love the balloons (I'm such a kid :) )

    ReplyDelete
  16. great post, looks like such a fun event!! And it can never be bad if there are balloons hahah :p

    xx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. בהצלחה בחיפושים! :)
    מחכה לראות מה תקני בסופו של דבר!

    ReplyDelete
  18. Prom dress shopping is so much fun!! I was looking on ASOS the other day and they have tons of fun dresses that would be perfect for prom. Have you looked there? Worth a try!

    xoxo Alison
    www.stylingmylife.com

    ReplyDelete
  19. nice!

    mind to check my new post on :
    claireteressa.blogspot.com
    thanks ♥

    ReplyDelete
  20. Love these shots!

    www.cityofskirts.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for the comments it really means a lot :)
have a nice day !♥